Subject: FW: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha projekteerimistingimuste taotlusest
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 09:57:58 +0200

Tere,

Palun registreerida esitatud projekt minu töölauale.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Taivo Nebokat <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 5, 2025 9:38 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Manusest leiate ristumiskoha projektlahenduse. Lähtusime sellest, et 
tegemist on meie hinnangul ajutise lahendusega, kuna antud ristumiskoht jääb 
täna projekteeritavasse 2+2 teelõiku ning hiljem suletakse.

Lisaks oleme valmis välja pakkuma elektrooniliste liiklusmärkide lahenduse, 
mis täidaks samuti soovitud eesmärgi, kuid hoiaks kokku inim- ja 
loodusressursse ning tugineks veelgi rohkem Transpordiameti väärtustele.

Väljavõte  <http://www.transpordiamet.ee/transpordiamet> 
www.transpordiamet.ee/transpordiamet:

Lugupidamisega,

Taivo Nebokat| Asfaldi tootmise üksuse juht| AS TREV-2 Grupp | Tehnika 11, 
50104 Tartu | http://www.trev2.ee/ | Mobile +372 51 71 740 | 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Taivo Nebokat
Sent: Thursday, January 23, 2025 1:37 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Lõplik lahendus ei ole veel paigas ning seetõttu vastame Teile hiljemalt 
05.02.2025.

Lugupidamisega,

Taivo Nebokat| Asfaldi tootmise üksuse juht| AS TREV-2 Grupp | Tehnika 11, 
50104 Tartu | http://www.trev2.ee/ | Mobile +372 51 71 740 | 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 20, 2025 10:35 AM
To: Taivo Nebokat <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Saatsin Teile eelmisel nädalal küsimuse seoses Lokaatorite tee ristmiku 
projekteerimisega.

Palun Teie vastus antud küsimusele.

Antud teemaga on kiire!

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Herkki Rõõm
Sent: Wednesday, January 15, 2025 9:49 AM
To: 'NEBOKAT Taivo' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Palun informatsiooni, mis seisus ja kui kaugel on Lokaatorite tee ristmiku 
projekteerimine?

Oleme eelmise aasta sügisel ennem uute projekteerimisnõuete väljastamist 
juhtinud Teie tähelepanu asjaolule, et ristmiku uus projekteerimine koos 
sellele

nõuetekohase LOA auditi läbiviimisega ning ristmiku ümberehitus peavad olema 
lõpule viidud hiljemalt 2025. aasta juulikuuks.

Täna ei ole meile esitatud veel projektlahendust esmaseks läbivaatamiseks. 
Millal projekt esitatakse meile läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks?

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: NEBOKAT Taivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, September 23, 2024 12:55 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Jah, võtame arvesse kõiki vastuskirjas välja toodud selgitusi ja 
ettepanekuid.

Lugupidamisega,

Taivo Nebokat | Asfaldi tootmise üksuse juht | AS TREV-2 Grupp | Tehnika 11, 
50104 Tartu | http://www.trev2.ee/ | Mobile +372 51 71 740 | 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 20, 2024 12:22 PM
To: NEBOKAT Taivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Olete hetkele märkinud ära, et olete nõus meie uue ettepanekuga jätta ära 
riigiteelt mahasõidul aeglustusrada ja riigiteele väljasõidul kiirendusrada.

Selgitasime oma vastuskirjas, mida  ja millises mahus me saame uute nõuete 
väljastamise korral antud projekti puhul muuta, kuid üks oluline küsimus

oli meil esitatud kirjaga veel:

Kui soovite antud ristmiku projekteerimiseks taotleda uusi nõudeid, siis 
tuleb arvestada asjaoluga, et ristmiku uus projekteerimine koos sellele

nõuetekohase LOA auditi läbiviimisega ning ristmiku ümberehitus peavad olema 
viidud lõpuni hiljemalt 2025. aasta juulikuuks.

Kas olete selle tingimusega nõus?

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: NEBOKAT Taivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Friday, September 20, 2024 12:10 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere,

Saime Teiepoolsed selgitused kätte ning oleme nõus uue ettepanekuga jätta 
ära riigiteelt mahasõidul aeglustusrada ja riigiteele väljasõidul 
kiirendusrada.

Kuna meiepoolne kiri oligi justkui projekteerimistingimuste taotlus, siis 
kas täna saadetud kinnitusest piisab või tuleks ikkagi esitada täiesti uus 
taotlus projekteerimistingimustele?

Lugupidamisega,

Taivo Nebokat | Asfaldi tootmise üksuse juht | AS TREV-2 Grupp | Tehnika 11, 
50104 Tartu | http://www.trev2.ee/ | Mobile +372 51 71 740 | 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 12, 2024 3:38 PM
To: NEBOKAT Taivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Tartu linnas Kardla külas Lokaatorite tee ristumiskoha 
projekteerimistingimuste taotlusest

Registreerimise kuupäev: 12.09.2024

Registreerimise number: 7.1-1/24/14009-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.